Melden storing (draadloze) apparatuur

Heeft u storende apparatuur of wordt uw apparatuur verstoord? Werkt bijvoorbeeld de draadloze deurbel of babyfoon niet meer, of hoort u rare geluiden uit uw luidsprekers? Probeer de storing dan eerst te verhelpen met onze tips of door contact op te nemen met uw leverancier of provider.

Lukt het u niet de storing op te lossen, dan kunt u een storing melden bij de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur(RDI).

Storing melden

U geeft uw storing door via Mijn RDI. U hoeft hiervoor geen klant te zijn bij ons. Via uw DigiD of eHerkenning heeft u 24 uur per dag toegang tot Mijn RDI. Uw persoonlijke gegevens blijven goed beschermd.

U kunt een storing ook anoniem melden (dan gebruiken we uw melding als tip). Ook kunt u op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur de storing telefonisch doorgeven via 088 - 041 60 00.

Spoedeisende storing melden

Bij verstoring van nood-, spoed-, veiligheids- en luchtvaartverkeer, kunnen overheden en vitale diensten een spoedeisende storing melden. Dit kan 24 uur per dag via 088 - 041 64 00. Onze inspecteurs nemen de storingsmelding in behandeling. Bij storingsmeldingen waar het incident ingrijpende en ontwrichtende gevolgen heeft, neemt de incidentencoördinator direct contact met u op.

Storing melden vanuit het buitenland

Belt u vanuit het buitenland? Dan kunt u op werkdagen van 8.30 – 17.00 uur de storing melden via +31 88 041 60 00.  Bij spoedeisende storingen buiten kantoortijden belt u naar +31 26 372 33 48.

Wat gebeurt er nadat u uw melding heeft doorgegeven?

English: reporting urgent cases of interference

For reporting urgent cases of interference outside of office hours, please call +31 26 372 33 48.