Inloggen op Mijn RDI

In ons klantportaal Mijn RDI regelt u al uw registratiezaken snel digitaal. Registreren doet u door met uw DigiD (particulieren) of eHerkenning (bedrijven en organisaties) in te loggen bij Mijn RDI. Woont u in het buitenland? En valt dit land binnen de Europese Economische Ruimte? Dan kunt u inloggen via eIDAS. Kijk voor meer informatie bij de veelgestelde vragen.

Waarmee logt u in

Om de veiligheid van uw gegevens en privacy te garanderen, logt u in via DigiD of eHerkenning. Daarmee bieden we de meest veilige, gemakkelijkste en snelste manier om in ons gebruikersregister in te loggen.

Inloggen met DigiD

Het is belangrijk dat het inloggen in Mijn RDI veilig en betrouwbaar gebeurt. Bij de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI) kunt u alleen inloggen via de DigiD-app met een eenmalige ID-check. Op die manier zijn uw persoonlijke gegevens beter beschermd. Het inloggen met een sms-controle is sinds kort niet meer mogelijk.

Kunt u geen gebruik maken van deze functionaliteit? Dan kunt u gebruik maken van de onderstaande alternatieven:

  • CheckID app of via de telefoon van een ander
  • Papieren aanvraag, wijziging of intrekking

Kijk op de site van DigiD voor meer informatie hierover.

Wilt u hulp bij de papieren aanvraag, een wijziging of intrekking? Neem dan contact op via ons contactformulier of bel ons Klantcontactcentrum (088 - 041 60 00). Voor vragen over het gebruik van DigD neemt u contact op met DigiD.

Geen DigiD of eHerkenning

Heeft u nog geen DigiD of eHerkenning? Dan kunt u dit gemakkelijk aanvragen via DigiD of eHerkenning. Woont u in het buitenland? En valt dit land binnen de Europese Economische Ruimte? Dan kunt u inloggen via eIDAS. 

Wilt u voor die tijd uw registratie wijzigen of beëindigen? Neem dan contact met ons op via info@rdi.nl.

Regel uw zaken zelf online

Via uw DigiD, eHerkenning of eIDAS-inlogmiddel heeft u 24 uur per dag toegang tot  Mijn RDI. Uw zaken worden dan direct afgehandeld.