Jaarbericht Agentschap Telecom 2020

In het jaarbericht 2020 ‘Verbinding, vertrouwen, vooruitgang’ legt Agentschap Telecom verantwoording af over zijn taken binnen de verschillende werkgebieden in 2020. We blikken terug op de ontwikkelingen en onze werkzaamheden ten aanzien van de beschikbaarheid van de technische infrastructuur, de veiligheid en weerbaarheid van netwerken en diensten, en het vertrouwen in het gebruik en de veiligheid van apparaten.

Online magazine

U leest een beknopte versie van het jaarbericht ook in ons online magazine: Jaarbericht 2020 - Verbinding, vertrouwen & vooruitgang

Werk mee aan een veilig verbonden Nederland

Er gebeurt ontzettend veel in het digitale domein. Agentschap Telecom zit daar middenin. Ons jaarbericht geeft een mooi overzicht van onze taken en werkvelden. Bent u daar net zo enthousiast over als wij? Kom ons versterken en zorg samen met ons voor een veilig verbonden Nederland. Lees meer over de afdelingen, werksfeer en arbeidsvoorwaarden op Werken bij Agentschap Telecom.