Informatiepunt mobiele bereikbaarheid 112

Bij ons Centraal Informatiepunt 112 vindt u informatie en tips over de mobiele bereikbaarheid van het noodnummer. We beantwoorden veelgestelde vragen. Deze vindt u terug op onze webpagina. Daarnaast kunt u bij ons situaties melden waarin 112 mobiel onbereikbaar was. 

We richten ons alleen op de mobiele bereikbaarheid van 112. Dus niet op de algemene mobiele netwerkdekking. Heeft u vragen over de algemene mobiele dekking, neem dan contact op met uw mobiele aanbieder.

112 mobiel onbereikbaar? Meld het ons.

Kon u 112 niet bereiken met uw mobiele telefoon? Vul dan onze vragenlijst Mobiele Bereikbaarheid 112  in. Dit geeft ons inzicht in eventuele knelpunten in de mobiele bereikbaarheid van het noodnummer.

Hoewel dit informatiepunt zelf geen directe verbetermaatregelen treft, is uw input waardevol. De verzamelde informatie delen we geanonimiseerd met partijen die verantwoordelijk zijn voor de mobiele bereikbaarheid van 112. Denk hierbij aan beleidsmakers van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat en het Ministerie van Justitie en Veiligheid, toezichthouders zoals de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur en de Autoriteit Consument & Markt, telecommunicatieaanbieders zoals KPN, Odido en VodafoneZiggo, gemeenten en de hulpdiensten.

Vragen over mobiele bereikbaarheid 112

Heeft u een vraag over de mobiele bereikbaarheid 112 die niet beantwoord is in onze veelgestelde vragen? Deel deze dan met ons via het feedbackformulier Centraal Informatiepunt 112.

Wilt u liever met één van onze medewerkers spreken? Neem dan contact op met ons Klantcontactcentrum.